Dostawa

Czas dostawy może się różnić w zależności od tego jaką metodę dostawy wybierzesz oraz gdzie mieszkasz.

Paczki wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia lub w najbliższy dzień roboczy. W wyjątkowych przypadkach zdarza się, że może to potrwać 48 godzin, choć dokładamy wszelkich starań, aby paczki były wysyłane jeszcze tego samego dnia.

Po wysyłce zamówienia otrzymasz numer listu przewozowego, który umożliwi Ci śledzenie drogi przesyłki na stronie internetowej danego przewoźnika.

Upewnij się, że adres wysyłki wprowadzony podczas procesu realizacji transakcji jest poprawny, ponieważ nie jesteśmy w stanie przekierować paczek, które są już w drodze do Ciebie.

Płatności

Wszystkie płatności internetowe w naszym sklepie dokonywane są przy użyciu bezpiecznego połączenia i szyfrowania ssl, za pośrednictwem serwisu PayU. Po złożeniu zamówienia nastąpuje przekierowanie na stronę serwisu PayU, gdzie można dokonać płatności w wybranym banku lub płatności BLIK.

Przed złożeniem zamówienia koniecznie zapoznaj się z naszym Regulaminem i Polityką Prywatności.

 

Zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów spełniała oczekiwania naszych klientów, a wszystkie strony produktowe zawierały dokładne opisy produktów.

Jeśli jednak nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany zakupem, koniecznie skontaktuj się z nami na hello@holikana.pl i daj nam znać co było nie tak. Prosimy o podanie jak największej ilości szczegółów, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. Nasz zespół zbada Twoją sprawę i skontaktuje się z Tobą z propozycją rozwiązania tej sytuacji, nie później niż w ciągu 7 dni. Zależnie od naszych uzgodnień może to być wymiana produktu na nowy, zwrot zapłaconej ceny lub zwrot w postaci bonu do wykorzystania w naszym sklepie.

Należy mieć na uwadze, że produkty Holikana są sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne. Z tego względu, odstąpienie od Umowy przez Kupującego jest ograniczone.